Rowy - Marynarska 4 13, II piętro
W naszej ofercie m. in. : W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, całkowity zakaz palenia, jazda na rowerze, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, sklep na miejscu, Maseczki dla gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, pokoje rodzinne, leżaki lub krzesełka plażowe, winda, plac zabaw dla dzieci, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, parasole przeciwsłoneczne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, lokalizacja przy samej plaży, Dostęp do personelu medycznego, prywatna plaża, plaża, dostęp do Internetu, prywatny parking, wycieczki rowerowe, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla niepalących, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking w garażu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, piesze wycieczki, parking na miejscu, zwierzęta domowe są akceptowane, Możliwe wystawienie faktury, ogród, parking, Wynajem rowerów, bezpłatny parking, sejf, bezpłatne Wi-Fi, piesze wycieczki, plac zabaw, wędkowanie.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 16:00 a kończy o godzinie 10:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartament 13 Blue Marine o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracownikówpodróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.Dostępne pokoje:
Apartament 4 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 41 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Rowy - Apartament 13 Blue Marine, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.252471